EN EN1

Generali Sigorta Hasarları

Generali Sigorta Poliçesi hasarlarınız

Acil Yardım

0 850 555 55 55

Hasar İşlemleri

2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu ve Karayolları Trafik Yönetmeliği çerçevesinde yalnız maddi hasarla sonuçlanan trafik kazalarında tarafların serbest iradeleriyle dolduracakları "Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı" uygulaması 1 Nisan 2008 tarihinden itibaren başlamıştır.

Kaza Tespit Tutanağı
Örnek Kaza Tespit Tutanağı
Kaza Senaryoları
Hasar Görüntüleme
Hasar İhbarı
Anlaşmalı Servisler Listesi

Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Sayın müşterimiz,

Generali Sigorta tarafından, sigortalanmış olan değerlerinizin hasara uğraması durumunda, tüm hasar ihbarlarınızı 7 gün 24 saat boyunca 0850 555 55 55 numaralı telefona bildirebilirsiniz. Derhal zararınız için dosya açılacak ve atanacak eksperin olay yerine en kısa zamanda yönlendirilmesi sağlanacaktır.

Ayrıca Çekici, çilingir yada ambulans gibi acil destek ihtiyaçlarınız için yine 0850 555 55 55 numaralı telefondan Generali Yardım hizmetlerine de ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,

Generali Hasar Departmanı

İhbar Aşamasında Sigortalıdan İstenilen Bilgiler;

Yangın ve Hırsızlık Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası,
  • Hasar tarihi,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Hasara ilişkin teminat ( bina, muhteviyat, demirbaş, emtea )
  • Tahmini hasar miktarı.

Oto Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Kazanın meydana geldiği yer ve tarih,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Aracın yapılacağı servisin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.
  • Aracın bulunduğu servis anlaşmalı değil ise servisin vergi nosu
  • Sürücü tc nosu
  • Hasar tutanaklı mı beyanlı mı?

Makine Kırılması ve Elektronik Cihaz Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Hasarlı makine - cihazın cinsi,
  • Hasar tarihi,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Makine - cihazın görüleceği yerin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.

İnşaat, Montaj ve Nakliyat Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Hasar tarihi,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.

Hasarın Ödenmesi

Sigortalıdan istenen belgeler tamamlandıktan ve eksper raporu Generali Sigorta'ya teslim edildikten sonra yapılacak inceleme neticesinde hazırlanacak olan hasar tazminat makbuzu, ibranamesi ve temliknamesi, sigortalımız veya hak sahipleri tarafından imzalanarak, sigortalının vergi kimlik numarasının veya hak sahibi tüzel kişi ise vergi levhası ve imza sirkülerinin Şirketimize ibraz edilmesinden sonra, tazminatın ödenmesi istenen banka şubesine havale veya EFT şeklinde yapılmaktadır. (İlgili şubelerde hesap açılmasına gerek yoktur.)
Ancak, Kasko Sigortası kapsamındaki hasarlarda, hasarın şirketimizce anlaşmalı olan araç tamir servislerinde tamir edilmiş olması durumunda hasar ödemesi onarımı yapan servise yapılacaktır.

Generali Yardım Hizmetinden Ücretsiz Faydalanın
  • Çekici Hizmeti
  • Lastik Değişimi
  • Yakıt Bitmesi Durumunda Aracın Çekilmesi
  • Akünün Şarj Edilmesi
  • Araç Çilingir Gönderimi
  • Aracın Vinç ile Kurtarılması
  • Acil Ambulans Hizmetleri
Ekstra Asistans Hizmetinden Ek Ücret Ödeyerek Faydalanın
  • İkame Araç Hizmeti
  • 60 Dakikada Çekici Hizmeti
  • Yolculuğun devamının sağlanması amacıyla şehir içi taksi ücreti
İşyeri – Konut Yardım Hizmeti

İşyeri Paket, Süper İşyeri, Konut Paket, Süper Aile Sigorta poliçesine sahip olan müşterilerimiz konutunda veya işyerinde meydana gelebilecek acil onarım gerektiren durumlarda İşyeri-Konut Yardım Hizmetimizden faydalanabilirler.

  • Elektrikçi, tesisatçı, çilingir, camcı hizmeti
  • Konut/İşyeri Yardım Hizmetleri
    (Güvenlik, Mesajların iletilmesi vb.)
  • Kişisel Yardım
    (seyahatin tamamlanması, otel organizasyonu, tıbbi yardım vb.)
  • Bilgi Hattı
  • Hukuki Danışma Hattı
Ferdi Kaza Yardım

Ferdi Kaza Paket Sigortasına sahip olan müşterilerimiz gerek yolda, gerek işyeri veya konutunda başına gelebilecek kaza ve/veya ani ve öngörülmeyen hastalıklar sonucunda acil olarak verilen hizmetlerden faydalanabilirler.

  • Hastaneye Nakil hizmeti
  • Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık
  • Diğer hizmetler: Mesajların iletilmesi, ilaç temini, tıbbi masraf avansı, refakatçinin getirilmesi v.b.
  • Hukuki Danışma Hattı

ACENTELİKLERİMİZ

100.Yıl Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd. Şti.
Gülveren Mahallesi 75. Yıl Caddesi Oto Galericiler Sitesi No: 23/59 Kepez ANTALYA
T: 0 242 321 21 42 - M: 0 544 503 07 07
sigorta@yuzuncuyil.com.tr